Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
    Прецакал ти се е датчика, който отчита наличието на вода в нафтата. Навит е на долната част на горивния филтър. пробвай да го развиеш наполовина и да източиш нафта оттам. Ако след това пак продължи да свети е прецакан. Откачи му буксата и повече няма да ти изписва това

    ---------- Post added at 17:15 ---------- Previous post was at 17:13 ----------



    Ако не е закачен куплунга няма да му изписва нищо!
    Знам ма лошо закачена без да е щтракнала за да натисне гумичката,и малко вода с евентуален препарат за миене вътре ,дава контакт и свети пак,или датчика му в момента си виси на жицата без изобщо да е сложен на филтъра,понеже е забравен,защото голяма част от мързеливите маистори ,за да не откачат буксата понеже е малко трудно понякога,и въртят филтъра като държат от долу датчика,ма много често го забравят и новия филтър го слагат с тапата.
    155 2.0 16v МY95 Sport

    Comment


    • Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщение
      Хората в сервизите,и те хляб трябва да ядат.
      Ако знаеха какво правят, с удоволствие щях да им давам пари да си купуват хляб, но като са 90% некадърници, предпочитам да погледна проблема сам ако ми е възможно.

      30лв, за да погледнат и да не ми решат проблема някакси не ми се дават. Аз с компютри се занимавам, но ако не мога да оправя нещо, не им взимам пари на хората. При автомонтьорите по друг начин стоят нещата явно..

      Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
      Колега то за вода във филтъра има един датчик дето се завива на самия филтър от долу.На новия филтър го няма ,а има една бяла тапа.Тя се маха и на неино място се завива датчика ,кадето е бил на стария ти филтър,значи неграмотниците от сервиза или не са го закачили както трее или са го повредили при прехвърлянето от стария към новия филтър,та като за начало погледни под филтъра какво имаш и излиза ли жица от него,ако излиза жица виж каде и дали е добре закачена за буската.
      Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
      Прецакал ти се е датчика, който отчита наличието на вода в нафтата. Навит е на долната част на горивния филтър. пробвай да го развиеш наполовина и да източиш нафта оттам. Ако след това пак продължи да свети е прецакан. Откачи му буксата и повече няма да ти изписва това

      ---------- Post added at 17:15 ---------- Previous post was at 17:13 ----------



      Ако не е закачен куплунга няма да му изписва нищо!
      Благодаря ви за отговорите, ще видя дали ще се справя сам.

      Comment


      • Здравейте,
        Имам няколко питания, понеже съм се засилил да купувам Алфа ГТ. Първо искам да започна с това че ще и сложа полиуретанови тампони отпред и отзад на СтронгФлекс, намерил съм на добра цена цялостен кит само отпред или само отзад, който иска, мога да му взема и на него ! И червена и жълта серия!!! Лично аз ще сложа червени. Другото което е искам като я взема живот и здраве да поразпитам за тунинг силов предимно...

        1. 3.5баров МАП от къде да си намеря и кога е нужен да се слага, щото за сега не мисля да слагам друга турбина искам само леко повишаване до към 180 коня.
        2. Q2 диференцял какво е ?? - Шпер ли някъв ЛСД и къде може да се намери ?
        3. Искам отпред да сложа по силни апарати като тези които слагат на ГТА незнам колко бутални са едни червени пише на тях Алфа Ромео може да са 4, от къде да търся такива ?
        4. Какъв филтър да сложа панелен или конус като го изкарам да смуче от решетката отпред ?
        5. Колко генерация да правя спрял съм се на 63мм само с едно резонаторно гърне и разклонение към края за два ауспуха в двата края като разклоненията да са на 60 или 55 ?

        Благодаря за сега, ако има други въпроси ще пиша
        Last edited by hefty; d.m.y г., 17:42.

        Comment


        • Купи си направо ГТ с 3.2 мотор, какво ще се занимаваш със засилване на тоя дизел.
          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
          sigpic

          Comment


          • Първоначално публикувано от hefty Покажи съобщение
            Здравейте,
            Имам няколко питания, понеже съм се засилил да купувам Алфа ГТ. Първо искам да започна с това че ще и сложа полиуретанови тампони отпред и отзад на СтронгФлекс, намерил съм на добра цена цялостен кит само отпред или само отзад, който иска, мога да му взема и на него ! И червена и жълта серия!!! Лично аз ще сложа червени. Другото което е искам като я взема живот и здраве да поразпитам за тунинг силов предимно...

            1. 3.5баров МАП от къде да си намеря и кога е нужен да се слага, щото за сега не мисля да слагам друга турбина искам само леко повишаване до към 180 коня.
            2. Q2 диференцял какво е ?? - Шпер ли някъв ЛСД и къде може да се намери ?
            3. Искам отпред да сложа по силни апарати като тези които слагат на ГТА незнам колко бутални са едни червени пише на тях Алфа Ромео може да са 4, от къде да търся такива ?
            4. Какъв филтър да сложа панелен или конус като го изкарам да смуче от решетката отпред ?
            5. Колко генерация да правя спрял съм се на 63мм само с едно резонаторно гърне и разклонение към края за два ауспуха в двата края като разклоненията да са на 60 или 55 ?

            Благодаря за сега, ако има други въпроси ще пиша
            С тея тампони ще скърцаш като разкован казан. Каквито и да сложиш ще карат по 1 месец.
            Ако искаш истинска Алфа вземи си стара, новите са пълен кенеф. Без извинение.
            Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
            За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

            Comment


            • Колега , където ще дадеш 6-8 хилки за дизелово GT и после ще наливаш още поне 2-3-4 хилки в муунинг , по добре направо 3.2 .... има ги за по 8 хилки , а за другите 2-3 където ще ги даваш за разни според мен глупости.... си вземи няколко варела с бензин и яко газ ....
              Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
              Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

              Comment


              • Първоначално публикувано от zaryto Покажи съобщение
                Някой да има впечатления от термостат Гейтс за 1.9 ЖТД ?
                Колеабая се м/у него и Бер.
                Трябва да го сменям че ми замръзна г*за на тая кожа!
                Зимай Бер !
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  Зимай Бер !
                  Поръчан е вече

                  На 147-цата стабилизиращата 22мм ли е или 23мм?
                  И последно ладовите тампони само с отвор 23мм ли са и и има ли значение от каква лада са?
                  Да ги мажа ли със силиконова грес нещо маргарин,вазелин...
                  В Ланча форума на Либрите гледам подлагат някви ремаци и гуми от колело има ли смисал от това?
                  И най-важното тампоните отпред ли да ги режа към мотора или отдолу или както сметна за по-естетично?
                  Утре мисля да си реша проблема завинаги с тея глупави тампони
                  Last edited by zaryto; d.m.y г., 14:11.
                  Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                  За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от S_G_M Покажи съобщение
                    Колега , където ще дадеш 6-8 хилки за дизелово GT и после ще наливаш още поне 2-3-4 хилки в муунинг , по добре направо 3.2 .... има ги за по 8 хилки , а за другите 2-3 където ще ги даваш за разни според мен глупости.... си вземи няколко варела с бензин и яко газ ....
                    Само дето дизелака след като се направи ще върви почти колкото тоя 3,2 а да не казвам и наравно, но пък разхода му на гориво ще е поне 3 пъти по нисък а и колата ще си е ежедневка
                    А и тия няколко варела като му знам разхода на тоя 3,2 ще ти стигнат точно за няколко месеца
                    sigpic
                    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                    Comment


                    • Не си разбрал... След като духне няколкото варела с бензин, следва едно яко ГАЗифициране
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • : )

                        здравейте момчета,собственик съм вече на 147-ца : )) имам нужда от нова топка на скоростния лост тази е много захабена.
                        От къде мога да си намеря отново същата държа да е оригиналната на алфа ромео ? по моргите ли да се разходя ? от софия съм

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          Не си разбрал... След като духне няколкото варела с бензин, следва едно яко ГАЗифициране
                          бахти 3,2 тогава
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • Хахаха,само за справка ще кажа, че алфа 147 2.0 туин спарк, изрядна от всякъде, с 3ма човека даде по-висок разход от турбо фиата ми с 2ма души и еднакво темпо до италфеста тази година в Хасково... Смятай 3.2-то, че ще ти изгори дреите. Така, че газифицирането на този мотор става много примамлива алтернатива, ако ползваш колата и я караш поне 6-7000км на година.
                            Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 18:51.
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от S_G_M Покажи съобщение
                              Колега , където ще дадеш 6-8 хилки за дизелово GT и после ще наливаш още поне 2-3-4 хилки в муунинг , по добре направо 3.2 .... има ги за по 8 хилки , а за другите 2-3 където ще ги даваш за разни според мен глупости.... си вземи няколко варела с бензин и яко газ ....
                              Абсолютно никога няма да си взема 3.2 Мотора... Добре върви но разхода е чудовищен и не оправдава вървежа. Ми тя харчи колкото Импреза ВРХ аз по-добре да си зема японче от колкото Алфа Ромео примерно... Решил съм да е 110кВ дизел с малко доработки от Венци (маднес) челен кулер, дишане и издишане на мотора ше са ми достатъчни до към 180 коня. Повече едва ли ми трябват. Харесах си една тука в София обаче за сега са ми много парите.. Ще събирам

                              Comment


                              • Правилно си се насочил и към мотор и към тунинга в последствие
                                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                                FIAT Coupe 16VT
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X